Doe mee met het NK bloemschikken!

Doe mee met het 51e NK Bloemschikken voor amateurs en studententeams, georganiseerd door Groei & Bloei op 31 oktober 2014! Opdracht is dit jaar 'het boeket' met als thema Natuurlijke elegantie.

Tijdens de kampioenschappen voor amateur bloemschikkers en semi-professionals op 31 oktober 2014 maken deelnemers in verschillende klassen een arrangement met als thema Natuurlijke elegantie. Het NK vindt plaats in de Orchideeën Hoeve in Luttelgeest.

Dit is je kans!
De B-klasse is dit jaar open voor iedereen, leden en niet-leden. Heb je nog nooit meegedaan met het NK Bloemschikken, dan is dit je kans! De opdracht voor de B-klasse luidt 'maak een arrangement in het thema Natuurlijke elegantie'.
Leden betalen € 17,50 en niet-leden € 25,- voor deelname. Ieder neemt zijn eigen materiaal mee.

Vul het formulier in en z.s.m. na ontvangst krijg je de opdracht en het wedstrijdreglement toegestuurd. Je kunt je met het formulier hieronder inschrijven!
Let op: de inschrijving sluit op 20 oktober 2014

Aan het NK Bloemschikken kunnen uitsluitend leden van Groei & Bloei en/of hun
thuiswonende gezinsleden - mits ouder dan 15 jaar - deelnemen.
Uitzondering hierop is de B-klasse, die ook is opengesteld voor niet-leden!

Voor vragen: nkb@groei.nl of 079 3681217

JA, ik wil graag meedoen met het NKB 2014:
(graag aanvinken in welke klasse je wilt meedoen)

Lees hier de voorwaarden