Op zaterdag 27 augustus waren de leden van G&B welkom op Plantarium in Boskoop. Hier een korte film met een terugblik op deze mooie dag!

Enthousiast? In 2017 is de ledendag op Plantarium op zaterdag 26 augustus!

Plantarium is een internationaal plantenevenement, dat duizenden kwekers uit binnen- en buitenland trekt. Op de laatste dag van de beurs, zaterdag 27 augustus, staan de deuren van
Plantarium wijd open voor leden van Groei & Bloei. De toegang is gratis!

Wat is er te zien en te doen?

Deelnemende kwekers en exposanten introduceren op Plantarium hun nieuwe planten. Op de Plantarium Promenade zijn circa honderd nieuwkomers te zien.
Er zijn stands met vaste planten, vijverplanten, fruitbomen, leivormen, struiken, coniferen, klimplanten (o.a. Clematis) en terrasplanten.
Bij de meeste stands zijn unieke planten te koop (gekochte planten kunnen vanaf 12 uur worden meegenomen).