Groei&Bloei Het begin

Het begin

Hallo,

Dit is mijn balkon nu. In afwachting van de planten.

Op de houten ‘kist’ aan het eind op de 2e foto komt (aanstaande vrijdag) de moestuinbak te staan.

Ik hou je op de hoogte.

Reacties (6)

Veris-lente

Hé Jim,
Welkom op op de site!
Een goed begin is het halve werk, je durft wel, tien hoog, (wel tuin ervaring?) wens je heel veel succes en heel veel plezier in je balkontuin.
En een fijne vakantie, je boft, al een aantal dagen echt vakantieweer.
Groet Veris

Antje

Welkom op onze site Jim!
Heel veel succes met alle voorbereidingen.
Het wordt vast een gezellig plekje om te vertoeven.
We blijven je volgen.

Hartelijke groet Antje

Dank je wel, Veris!

Ik heb wat ervaring, heb in het verleden een volkstuin gehad. Maar dat is lang geleden en op balkon is anders, dus ik beschouw mezelf zeker niet als ervaren of deskundig. Ik ga het gewoon lekker doen.

Waar ik hier goed rekening mee moet houden is de wind. Ik zit dus hoog, mijn balkon is ook vrij lang (10 meter), en het gebouw is vrijstaand zonder andere hoogbouw in de buurt bovendien. De wind is kortom een serieuze factor.

Ik laat op deze pagina’s weten hoe het me vergaat 😊.

Dank je wel, Antje!

Dat wordt het zeker.
Als de beplanting klaar is zal ik weer foto’s plaatsen.

Eindelooshaof

Hoi Jim, ook vanuit Eindelooshaof welkom in het loggebeuren. Voor zover mij bekend hebben planten geen last van hoogtevrees anders zou dat de kans van slagen kunnen hinderen. Heel veel succes met de tuin op niveau en vooral heel veel plezier.
Groengroeten, Wiel

Dank je wel, Wiel!

Haha zo is het. Komt goed.
Updates volgen tzt. Het opzetten van de moestuinbak staat voor morgen op het programma.