Groei&Bloei Kerst en Katers

Kerst en Katers

Ik heb een huisgenoot zijn naam is Joris

Ik heb al 4 jaar een mini Kerstboompje... Sinds het overlijden van mijn man Wim, want hij heeft alle jaren dat we samen waren de Kerstboom opgetuigd. Ik zag het niet zitten en had er ook geen behoefte aan. Mijn kleine Kerstboompje stond het eerste jaar op de vensterbank binnen. Maar inmiddels is tie zo groot geworden dat ik hem op het terras laat staan. In het voorjaar krijgt tie weer nieuwe potgrond en een grotere pot als dat nodig is.

Ik heb ook een huisgenoot : een rode kater zijn naam is Joris. Ik heb hem 5 jaar geleden uit het asiel gehaald. Joris voelt zich in zijn element in mijn tuin. Maar een jaar geleden namen mijn buren ook 2 katers en dat gaf en geeft veel stress voor Joris. Want hij wil niet dat ze op zijn terrein komen. Joris is 13 jaar en heeft nierproblemen en dan 2 katers van ruim een jaar... dat is een ongelijke wedstrijd. Ik hoop nog steeds dat ze " vrienden" kunnen worden maar ik vrees het ergste.

Ik wens jullie allemaal een gezond en gelukkig 2021

Reacties (2)

Angela's tuin

Angela

Hoi Antje,
Wat een gezellige fotoreportage van jouw huis en tuin.
Inderdaad wat stressen als kater dat er zomaar iemand op jouw grondgebied komt.
Hier hebben we t af en toe met buurskatten , als er weer bij buren verderop een nestje is geweest. Die kittens gaan ook op onderzoek uit en dat wordt door oudere buurstaten niet erg gewaardeerd.
Alvast alle goede wensen en een beter jaar

Reageren op

Paul

Hoi Antje,
Het ziet er allemaal vredig uit en wat de katten betreft het best, zeker omdat er glas tussen zit.
Al het goede voor het nieuwe jaar.
Hartelijke groet,
Paul.