Groei&Bloei wat gaat de tijd snel als er zoveel gebeurt

Wat gaat de tijd snel als er zoveel gebeurt

wat gaat de tijd snel als er zoveel gebeurt

Het is alweer 3 augustus

allereerst wil ik iedereen bedankern voor jullie lieve woorden en steun, t doet me ontzettend goed.

mn man is  3 weken geledengeopereerd , heeft een stoma gekregen en kon nu eindelijk weer voedsel binnenhouden. we hebben samen 11 dagen in t ziekenhuis lief en leed gedeeld, want ik mocht blijven slapen.Hij moet nu een chemokuur doen van 9 weken, vandaag is dag 3

Niet fe juiste behandeling voor de tuin,want t was toen ook erg warm.

nu staat er een extra bed voor mn man beneden voor t raam met uitzicht op de voerpaal, waar t nog steeds een drukte van belang is met mussen, mezen en groenlingen.

en.....t is het jaar van de uitzonderingen.

vier jaar geleden logeerden wij in eengehuurd  huisje via advertentie in t G& B blad.

Daar stond een plant, die ik niet kende.eigenaar van t huisje stuurde me een wortelstok en de Parkieten zaaddozen van deze satijnbloem. (Asclepias syriaca).

We hebben m geplant in een grote pot. Elk jaar kwam hij op, maar bloeide niet. daarvoor waten we al gewaarschuwd. Maar nu bloeide hij wel, maar de bloemschermen verdroogden en hingen er war raar bij,........maar er komen nu ieniemienie parkietjes aan. ben zo benieuwd of ze t halen

ook mn appelboom heeft.......1 apeel na járen geen vruchtzetting

vraagje weet iemand welk plant dit is hij krijgt een mooie gele bloem, maar t is geen zonnehoed waarvoor ik m meenam op de stekken ruilmarkt of wel?

En kijk bij ons staan de mussen niet op de rode lijst

Reacties (4)

Veris-lente

Hé Angela,
Sterkte voor de komende tijd!!
De regen van de afgelopen dagen zal je tuin goed doen, je plant zou een Helianthus (vaste zonnebloem) kunnen zijn. Ook hier kwetteren de mussen in de haag, mussen zijn dol op graszaden.

Eindelooshaof

Hoi Angela, Ik wens jou en je man veel sterkte en vooral succes met de kuur. Moge het bed niet alleen uitzicht op de tuin bieden maar ook op een betere toekomst.
Nat of droog, geniet zoveel mogelijk van de tuin en het leven daarin.
Wiel

Antje

Dag Angela,

Fijn dat we weer een berichtje van je zien! Het is een zware periode waar jullie in zitten….. Maar een goede oplossing dat bed voor het raam. Je man heeft op deze manier ook contact met het gebeuren buiten en kan jou ook in de gaten houden ( !!! )

Ik heb een app gekregen om erachter te komen hoe een plant heet:  .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)  heel makkelijk, misschien ook iets voor jou!

Lieve groet van mij

Hoi Angela,
Veel sterkte toegewenst jullie de komende tijd. Tussendoor als het mogelijk is, zoveel mogelijk zien te genieten. Leuk die mussen, van hun getjilp word je vrolijk.
Groetjes, Paul.