Mijn Groei: Meest gestelde vragen

Mijn Groei: Meest gestelde vragen

Hier vind je antwoord op de meest gestelde vragen over Mijn Groei en het inloggen.

1.    Waarom moet ik inloggen?
Je kunt heel veel doen op de site zonder in te loggen. Zo kan iedereen reageren op artikelen, foto's plaatsen bij Lezersfoto's, meedoen met Mail & Win acties. Echter een paar dingen zijn exclusief voor leden van G&B en wellicht gaan we dit verder uitbreiden. Na inloggen kun je:

  • Een tuinlog maken
  • Vragen stellen op het forum
  • Zien bij welke G&B-afdeling je bent ingedeeld
  • Gebruik maken van de Groenadviesdienst


2.    Waarom verschijnt mijn naam in de vorm van JANSEN G.H. (bijvoorbeeld)
Zo staan leden van G&B in de database. We zijn dit langzaam maar zeker aan het aanpassen, zodat inmiddels ongeveer de helft van de leden met volgorde voorletters en achternaam in het bestand staat en zo verschijnt na inloggen.


3.    Kan ik mijn naam veranderen?
Je kunt de naam waarmee je op het scherm verschijnt, veranderen. Ben je eenmaal ingelogd, dan kun je bij ‘schermnaam’ een naam invullen waarmee je op de site verschijnt. Dat doe je hier.

Je kunt daar ook een profielfoto plaatsen. Let op: dit zie je alleen als je ingelogd bent.


4.    Hoe log ik in als lid? Hebben wij jouw e-mailadres??
Inloggen doe je met e-mailadres en wachtwoord. Dat kan alleen als wij in onze ledendatabase het juiste e-mailadres van je hebben!

Hadden wij op 10 november 2016 een e-mailadres van je, dan heb je een mail gekregen met een wachtwoord.

Heb je niets gekregen, geef dan je e-mailadres door via deze pagina. Je krijgt dan een mail met een wachtwoord, zodra het e-mailadres bij ons verwerkt is.

Heb je je onlangs opgegeven als lid, dan ontvang je een mail met wachtwoord zodra de inschrijving afgerond is.


5.  Ik krijg een ingewikkeld wachtwoord, ik wil iets anders!
Je kunt je wachtwoord altijd wijzigen. Dat doe je hier.
Let op: dit zie je alleen als je ingelogd bent.

6.   Waar vind ik mijn lidnummer?
Bij sommige formulieren wordt een lidnummer gevraagd. Het lidnummer staat op de ledenpas die je elk jaar bij het januarinummer toegestuurd krijgt.
Het staat ook bij elk nummer op de adresdrager bij het tijdschrift.


7.    Hoe kan ik mijn profielfoto wijzigen
Je wijzigt de foto door een nieuwe foto te uploaden. Dat doe je hier.


8.    Mijn e-mailadres is veranderd, wat nu?
Je kunt de wijziging doorgeven op deze pagina.


9.    Het inloggen lukt niet. Waar kan ik terecht met mijn vragen?
Stuur een mail naar webmaster(apenstaartje)groei.nl. We helpen je dan z.s.m. verder!

 

Wat vind je van dit artikel? Geef een waardering

Praat mee op groei.nl