Kriebel je groente en kruidenbewustzijn in bij Life & Garden in Oostburg

G&B Zeeuws-Vlaanderen

Wil jij ook meer 'kruidenbewust' worden? Kom dan op 9 juni naar Life & Garden in Oostburg en laat je inspireren!

Op deze dag krig je veel informatie over groente en kruiden en zijn er voorbeelden van de toepassing van kruiden. Je krijgt veel tips en trucs over het kweken van groente en kruiden. Uiteraard kun je ook een heerlijk kopje kruidenthee drinken!

Bij een bezoek aan onze stand krijgt elk niet-lid een mooi Groei & Bloei magazine cadeau. Groei & Bloei leden krijgen op vertoon van hun 2019 pasje ook een cadeautje (zolang de voorraad strekt!).

Uiteraard kun je tijdens dit bezoek lid worden van onze vereniging tegen een flinke korting
op de contributie voor 2019 én een zeer aantrekkelijk cadeau. Bezoek onze stand en zie wat
dit cadeau is. Er is ook een wedstrijd waaraan elke bezoeker kan meedoen; de hoofdprijs is een Groei & Bloei dagreis voor 2 personen!

Onder de nieuwe leden wordt op deze dag ook een dagreis voor twee personen verloot.

Als extra attractie geeft Life & Garden Hulst deze zaterdag 20% korting op alle planten (uitgezonderd lopende acties)

Ook hier geldt de landelijke actie; levert u een tegel in dan krijgt u een plant zo maar voor niets!

Kijk voor meer informatie op www.zeeuws-vlaanderen.groei.nl