Groei&Bloei Weer thuis na de vakantie

Weer thuis na de vakantie

Weer  thuis na de vakantie

Altijd een spannend moment...hoe heeft de tuin mijn afwezigheid overleefd?

Weer thuis zijn doet goed. Maar altijd dat spannende moment... hoe ziet de tuin er nu uit. En dit jaar was dat .....super Via mijn kennissenkring heb ik een geweldige "tuinhulp"gevonden, die beloofd had om tijdens de vakantie mijn gras te maaien en een oogje in het zeil te houden. Wat zag de tuin er mooi uit!!! Dat kwam goed uit. In maart stond bij ons in een huis-aan-huiskrant, dat er in het kader van de actie Steenbreek, door de gemeente groene tuinen werden gezocht om tot voorbeeld te dienen voor de mensen, die een tegeltuin hebben. Er kon ook nog een geldbedrag gewonnen worden. Ik heb me opgegeven. Laat nou gisteren een tuinambassadeur bellen wanneer het mij schikte om mijn tuin te laten keuren voor deze actie? en oh zo fijn, mijn gras zag er goed uit, er is nog kleur van diverse bladplanten en bloeiende planten. 16 nov is er een bijeenkomst waar de winnende tuinen bekendgemaakt gaan worden. Ook 2 bestuursleden van Groei & Bloei Zaanstreek -Waterland hebben zich opgegeven om tuinen te keuren en ik heb begrepen, dat de gemeente wil gaan samenwerken met onze afdeling , een goede zaak . Hulde aan deze mede-bestuursleden voor dit resultaat. Mijn tuin heeft de warmte goed doorstaan. Door het warme weer konden we lekker de tent in de zithoek laten drogen, héél uitzonderlijk voor eind september.