Word lid van Groei & Bloei!

Meest gekozen

Lidmaatschap
met korting

€ 17,- korting

• Lid van onze verening met korting
  • Het tijdschrift Groei & Bloei
  • Digitale versie en toegang tot tijdschrift-archief
  • Cursussen en workshops bij jouw afdeling

Nu met € 17,- korting

€ 70,-€ 52,95 Word lid

Lidmaatschap met welkomstgeschenk

Ontvang dit verwenpakket voor mezen t.w.v. 37,-.

• Lid van onze vereniging met een cadeau
  • Het tijdschrift Groei & Bloei
  • Cursussen en workshops  bij jouw afdeling
Waar zeg ik ja op?

Ontvang het welkomstcadeau en betaal

€ 70,- Word lid

Geef een lidmaatschap cadeau

€ 20,- korting

• Stopt automatisch na 12 maanden
  • 10x het tijdschrift Groei & Bloei
  • Cursussen en workshops  bij jouw afdeling

Nu met € 20,- korting!

€ 89,50€ 69,50 Geef G&B cadeau

Waar zeg ik JA op?

We willen graag dat je weet wat je van ons kunt verwachten. Heb je toch nog vragen, bel of mail ons dan!

1. Je kunt helaas geen gebruik maken van de aanbieding als je in 2023 lid was.

2. Neem je nu een lidmaatschap dan gaat dat in met ingang van het volgende nummer (tenzij je in het formulier anders aangeeft). Het lidmaatschap is voor de rest van het lopende jaar. Je ontvangt een ledenpas en je bent uiteraard meteen lid van de vereniging en ontvangt z.s.m. informatie van jouw afdeling.

3. Bij het januarinummer ontvang je de jaarfactuur.

4. Let op: opzeggen doe je voor 1 oktober van het lopende jaar door een mail te sturen naar leden@groei.nl.

1. Het lidmaatschap loopt 12 maanden en stopt vanzelf. Het lidmaatschap gaat in met ingang van het volgende nummer (tenzij je in het formulier anders aangeeft).

2. Je kunt helaas geen gebruik maken van de aanbieding als de ontvanger van het lidmaatschap in 2023 lid was.

Je ziet bij de aanbieding de geldende prijs voor de rest van het jaar. Je betaalt een evenredig bedrag afhankelijk van het tijdstip waarop je lid wordt. Word je bijvoorbeeld lid met ingang van het juninummer, dan ontvang je dat jaar nog 5 nummers en betaal je die 5 nummers. Elke maand hebben we daar een nieuwe aanbieding bij! Kies je bij het invullen van het formulier voor een andere maand, dan betaal je natuurlijk ook het evenredige bedrag dat daar bij hoort. Dat kan dan dus afwijken van de prijs die je nu op de site vermeld ziet.

Bij het invullen van het formulier kun je kiezen voor factuur of automatische incasso. Je krijgt een brief thuis met ledenpas, factuur of incassogegevens en datum wanneer het bedrag wordt afgeschreven. Deze brief ontvang je doorgaans binnen 2 tot 3 weken na aanmelding.

Groei & Bloei is een vereniging met een jaarlidmaatschap. Opzeggen kan voor 1 oktober van het lopende jaar door een mail te sturen naar leden@groei.nl.
Heb je een cadeau-lidmaatschap gekregen, dan stopt dat automatisch na 12 maanden.

Groei & Bloei Bekijk video