Samenwerkingspartners van Groei & Bloei

Groei & Bloei werkt samen met andere groene organisaties en personen. Maak kennis met onze partners die zich - net als wij en samen met ons - inzetten voor een gezonde groene omgeving.

KMTP/Groei & Bloei is dé toonaangevende vereniging van tuin- en natuurliefhebbers. Zij zet zich in voor een groene samenleving, zowel op lokaal als landelijk niveau. De beleving van tuinieren, bloemschikken en de passie voor groen in het algemeen vormen hiervoor de inspiratie.

Samenwerkingspartners van Groei & Bloei

AVVN samen natuurlijk tuinieren bevordert en ondersteunt samen tuinieren op elke plek in Nederland door het geven van informatie, toelichting en advies op maat. Wij tuinieren met de natuur. Dat is zorgen voor biodiversiteit, zoveel mogelijk soorten bij en door elkaar, waardoor een natuurlijk evenwicht ontstaat en bestrijding van ziekten en plagen niet nodig is.

Stichting Steenbreek is een kennis- en netwerkorganisatie en biedt ondersteuning bij het duurzaam vergroenen van onze leefomgeving. Daarbij is het belangrijk om onnodige verharding tegen te gaan in zowel de private als de openbare ruimte. Dit doen we samen met aangesloten gemeenten, provincies, waterschappen, projectontwikkelaars, woningbouwcorporaties, kennis- en onderwijsinstellingen en andere betrokken maatschappelijke organisaties.