Groei&Bloei Tijdschrift

Over onze vereniging

Doe mee met de grootste tuincommunity van Nederland en Vlaanderen! Groei & Bloei heeft 115 afdelingen in het land. Elke afdeling organiseert leuke en interessante activiteiten bij jou in de buurt.

Lid worden heeft veel voordelen. Je krijgt korting op cursussen, workshops en excursies. Je ontvangt 10 x het tijdschrift Groei & Bloei. En je ontmoet andere tuiniers! Je kunt natuurlijk ook eerst een keer naar een bijeenkomst komen om kennis te maken. Er zijn ook afdelingen in Vlaanderen.

Word lid Zoek een afdeling

Zoek een afdeling

Met 115 afdelingen zit er altijd wel eentje bij jou in de buurt

Groei & Bloei Tienpuntenplan voor klimaatvriendelijk tuinieren

Als tuinliefhebbers gaan we respectvol om met de natuur en houden we rekening met mens, plant en dier. Het Groei & Bloei Tienpuntenplan biedt tips voor klimaatvriendelijk tuinieren’.

Bekijk het Tienpuntenplan

Word lid van Groei & Bloei

Groei & Bloei is het grootste tuintijdschrift en de leukste groenvereniging van Nederland.

Neem een abonnement en je bent meteen lid van onze vereniging met cursussen, workshops en tuinexcursies.

Nu in Groei & Bloei

Wat staat er nu in Groei & Bloei