Groei&Bloei Joris de Kater

Joris de Kater

Joris is 3 jaar geleden bij ons komen wonen. Ik heb hem uit het asiel bevrijdt want het leek mij niet slim om nog met een kitten te beginnen. Nou dat was wel even wennen voor ons allebei. Hij schrok van alles en sloeg dan van zich af.  Het is een kater met een zwerfverleden. Omdat ik een zeer dunne huid heb vanwege prednison gebruik zat ik altijd onder de pleisters. Maar inmiddels zijn we gelukkig dikke vrienden geworden. Hij heeft al menige buurtpoes uit onze tuin gejaagd, maar dat zijn soms hevige gevechten met de nodige verwondingen. Dat heeft hem wel wat argwanend gemaakt , het lijkt nu meer een waakhond.....

Op een van de foto's kun je goed zien hoe drastisch ik de rodo's heb laten snoeien. Het is wel een kale boel maar ze beginnen alweer uit te lopen.